تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

مجموعه ای از مواضع اسفندیار رحیم مشایی از سال 1383 تا 1388

تبیین | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


دریافت.docx
حجم: 426 کیلوبایت

191 صفحه

قسمتی از مقدمه:

چه سخت است که تو یکی از این بی نشان ها باشی اما تو را نفوذی و مهره انقلاب مخملی بدانند و بخوانند . چه سخت تر اینکه نتوانی از خود هیچ دفاعی کنی ! آری از کردستان تا تهران از سپاه تا وزارت اطلاعات و از صدا و سیما تا شهرداری و اکنون رئیس دفتر محبوب ترین و پر کارترین رئیس جمهور دنیا شوی !

با تلاش شبانه روزی در شهرداری زمینه ظهور و بروز مجلس هفتم پیدید آمد و مابعد از آن حماسه 3 تیر 84 سرآغازی شد بر دوره جهش های ناگهانی ، کشوری که با هزاران مشکل به عمد ایجاد شده مواجه بود ، سیستمی که پر بود از کارشکنان نانجیب و مردمیکه چشم های امیدشان به سوی شما نشانه رفته ، همه و همه در یک واژه تجلی خواهد یافت " خدمت بی منت " " سربازی بی نام و نشان " .

بعد از گذشت سال ها این تاریخ است که بر مردم این روزگار حکم حق صادرخواهد کرد. اینکه با نجابت بی مثال در سخت ترین شرایط و حساس ترین دوران در مقابل سیل بی مروت براندازی داخلی و خارجی مقاومت کرده و باعث فروپاشی یک ابر قدرت تا دندان مسلح شدند .

از آنجا که نسبت به مواضع اسفندیار رحیم مشایی شبهات زیادی وجود دارد تصمیم گرفتم با جمع آوری این مواضع از سال 1383 تا 1388 و انتشار آن در جهت تبیین درست و صحیح مواضع و دیدگاه های رییس دفتر رییس جمهور گام برداشته تا به این طریق سره از ناسره متمایز گردد.


  • تبیین

جناب مهندس مشایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی