تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود


سخنرانی حسن روحانی تمام شد، اما شعارهای تند حامیان وی ادامه یافت. بخشی از این گروه، به هنگام خروج از حسینه جماران، اقدام به تشکیل دسته های کوچک چند نفره کرده و در خیابان های اطراف به سر دادن شعارهای ساختار شکنانه خود ادامه دادند.


شبکه ایران / سخنرانی شب گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در حسینیه جماران، با حواشی قابل تاملی همراه بود.
به گزارش خبرنگار شبکه ایران، در متینگ جماران، جمعی قریب به 700 نفر که عمدا دختران و پسران جوان بودند، حضور داشتند. در میان این گروه مچ بندهایی به رنگ بنفش و تصاویری از حسن روحانی توزیع شده بود.


پیش از حضور حسن روحانی، گروهی محدود با به دست گرفتن تصاویری برخی کاندیداهای انتخابات پیشین، شعارهای تندی در حمایت از آنان سر دادند. این شعارها، تا پیش از ورود روحانی، عمدتا با کم اقبالی دیگر حضار همراه بود.


حسن روحانی به محض ورود به سالن با استقبال جمعیت روبرو شد. وی در سخنانش به دفاع از عملکرد هسته ای خود و دو دولت هاشمی و خاتمی پرداخت. سخنان روحانی، اما با توجهی همان گروه محدود همراه بود. آنان هر از چندگاهی شعارهای تند خود را در حمایت از موسوی، کروبی و زندانیان امنیتی تکرار می کردند؛ اقدامی که البته همچنان با عدم همراهی باقی حضار مواجه بود.
با این وجود ابراز جمله ای از سوی روحانی، بقیه حضار را هم به هیجان آورد. او در پاسخ به شعارهای تند تیم چندنفره حاضر در سالن گفت: بنده یک کلمه به صورت مبهم بگویم، امسال یعنی سال 92، سال 88 نخواهد شد. ... ما فضای امنیتی را از خیابان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس‌ و ... خواهیم شکست.
این سخنان روحانی، باقی جمعیت حاضر در سالن را نیز تهییج کرد، طوری که اکثریت حاضران، در تکرار شعارهای ساختارشکنانه همنوا شدند.


روحانی، اما به جای اعلام موضع قاطع در نفی شعارهای ساختارشکنانه، به ابراز این جمله بسنده کرد: ما صبوری کردیم شما هم صبر کردید ... امیدوارم این صبوری شما تا 24 خرداد ادامه داشته باشد.
این جمله روحانی، نه تنها به توقف سردادن شعارهای ساختارشکنانه منجر نشد، بلکه به تشدیدش کمک شایانی کرد.
سخنرانی حسن روحانی تمام شد، اما شعارهای تند حامیان وی ادامه یافت. بخشی از این گروه، به هنگام خروج از حسینه جماران، اقدام به تشکیل دسته های کوچک چند نفره کرده و در خیابان های اطراف به سر دادن شعارهای ساختار شکنانه خود ادامه دادند. گروه مذکور قصد کشاندن جمعیت به خیابان های اصلی شمال شهر را داشتند. در نهایت، نیروهای انتظامی وارد عمل شده و غائله مذکور با دستگیری برخی از این افراد به پایان رسید.

ساعاتی پس از بروز ناآرامی مذکور، ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن "هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی" از هواداران او را " به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت" کرد.

  • تبیین

روحانی

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*********** بر سرشون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی