تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

اسفندیار رحیم‌مشایی در پاسخ به این سوال که بعد از پایان دولت به چه کاری مشغول خواهید شد، گفت: در این ارتباط برنامه خاصی ندارم و بیشتر فعالیت‌هایمان معطوف به کارهای مطالعاتی خواهد شد.

تبیین/به نقل از شبکه ایران مشاور رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد مهم‌ترین ویژگی گفتمان احمدی‌نژاد، گفت: به نظر من بارزترین ویژگی گفتمان احمدی‌نژاد بحث توحید است. گفتمان توحید یعنی این‌که انسان در برابر همه مسائل پیرامونی خود مسئول است. دولت در قبال جامعه، ارزش‌ها و آرمان‌ها مسئول است و سعی دولت بر این بوده که بر اساس این اصل حرکت کند و در واقع در راستای پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و حرکت کند و به شعار بسنده نکند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که دولت وظیفه خود را خدمت‌رسانی به مردم بر اساس گفتمانی که تعریف کرده دانسته است، تصریح کرد: در این دوره تلاش شد خدمت‌رسانی به مردم نسبت به گذشته افزایش پیدا کند و عدالت در توزیع ثروت ملی مورد تاکید قرار بگیرد و امکانات در کشور به صورت عادلانه توزیع شود.

  • تبیین

دانلود جزوه "انحراف"،شعار انحرافی!

تبیین | شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ب.ظ

ملاک کلام رهبری می باشد
عنوان: "انحراف"،شعار انحرافی!
حجم: 1.06 مگابایت
  • تبیین

شبهه دیدار با مرتاض 400 ساله

تبیین | شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ


عنوان: رفع شبهه دیدار با مرتاض 400 ساله از زبان جناب مهندس مشایی
حجم: 5.95 مگابایت

دریافت

  • تبیین

رفع شبهه اسلام گرایی

تبیین | شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ



 رفع شبهه اسلام گرایی از زبان جناب مهندس مشایی
حجم: 7.91 مگابایت
  • تبیین



در نخستین جشنواره تجلیل از آثار برتر حوزه جهانی شدن:



هیچ مکتبی با صلابت‌تر و متعالی‌تر از مکتب اهل بیت درباره آینده بشریت سخن نگفته است / ایرانیان در قبال تحولات آینده جهان مسئول‌تر هستند چون دامنه داشته‌های آنان بیشتر است / ملت ایران از گذشته پرچمدار مکتب اهل بیت بوده و در آینده نیز این پرچمداری را بر عهده خواهد داشت

  • تبیین