تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • تبیین

جریان انحرافی؛ اسم رمز پروژه حذف جریان مدیریت مردمی

تبیین | چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۳ ق.ظ

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تضاد اصلی در کشور ما حول تضاد مدیریت مردمی و مدیریت ضد مردمی شکل گرفته است / کلید واژه جریان انحرافی اسم رمز پروژه ای بود که جریان مدیریت مردمی را در کشور حذف کند، طبیعتا پشت پرده اصلی این پروژه همان هسته مرکزی مدیریت ضد مردمی است.
شبکه ایران / عبدالرضا داوری؛ متولد فروردین 1352 و دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه کارلینس نیویورک می باشد. وی مشاور سابق وزیر کشور و رییس سابق مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور بوده است و در حال حاضر عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس و مدیرمسئول روزنامه شهروند می باشد. مشروح گفت و گوی وی با پایگاه دانشجویان انقلابی را در ادامه می خوانید:

 

  • تبیین

متاسفانه اصولگرایان که مثل نقل و نبات به دیگران توهین می کنند هیچ فرصتی ندادند که در این هشت سال مشایی به تلویزیون بیاید و حرف هایش را بزند / من به شهامت و جسارت احمدی نژاد در مقایسه با هاشمی، خاتمی و میرحسین موسوی در قضیه هدفمندکردن یارانه ها نمره 20 می دهم.

شبکه ایران / «تنها چیزی که من از ایشان به همراه مردم کشور دیدم یک نکته بارز و ارزنده ای است که بارها به آن اشاره کردم ادب و رفتار متمدنانه ایشان است. من در این هشت سال یک بار ندیدم ایشان به کسی توهین کنند. در حالی که اصولگرایان مثل نقل و نبات به دیگران توهین می کنند و افراد را مزدور، خائن، سرسپرده، فتنه گر، منحرف، منافق و نوکر آمریکا و انگلیس می نامند... من یک بار ندیدم ایشان به مخالفان و منتقدینش توهین بکند... به نظر من همین رفتار متمدنانه است که او را از دیگر اصولگرایان جدا می کند و همچنین بعضا مطالبی که در مورد فرهنگ و تمدن ایرانی گفته است.»
این بخشی از گفت و گوی صادق زیباکلام با روزنامه «هفت‌ صبح» است که در ویژه ‌نامه این روزنامه منتشر شده است.
بخش هایی از گفت و گو به همراه مقدمه آن به شرح زیر است:

  • تبیین