تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

یک رهبر اسرائیلی: احمدی نژاد نباید حق نفس کشیدن داشته باشد

تبیین | يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ
پیش از این، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، گفته بود: «ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است.»


شبکه ایران / موشه فیلین (Moshe Feiglin)، معاونِ رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی، رهبر جنبش صهیونیستی «رهبری یهود» (Manhigut Yehudit) و یکی از اعضای برجسته حزب لیکود، حزب حاکم در رژیم صهیونیستی است.

وی در جدیدترین اظهار نظر خود در گفتگو با شبکه WND گفته است:

«احمدی نژاد نباید حق نفس کشیدن داشته باشد. برنامه هسته ای ایران بزرگترین تهدید علیه اسرائیل نیست، بلکه اظهارات ضد صهیونیستی احمدی نژاد است که موجب مشروعیت زدایی از اسرائیل در جهان شده است
http://www.wnd.com/2013/05/israeli-leader-ahmadinejad-should-lose-right-to-breathe/

اظهارات خشمگینانه این مقام ارشد صهیونیستی و تأکید وی بر مشروعیت زدایی از اسرائیل در جهان با اظهارات ضد صهیونیستی احمدی نژاد، در حالی است که عده ای از کاندیداهای ریاست جمهوری ایران که ادعای زیادی نیز درباره سیاست خارجی و مبارزه با استکبار دارند، در یک ماه اخیر حملات گسترده ای را به احمدی نژاد درباره سؤالات وی در عرصه بین المللی پیرامون هولوکاست نثار کرده اند.

از سوی دیگر به نظر می رسد عده ای از سیاست بازان در داخل کشور دستورالعمل های مقامات صهیونیستی را مو به مو به اجرا درمی آورند، چراکه بیش از دو سال است حق نفس کشیدن را نیز از رئیس جمهور دریغ داشته اند!

پیش از این، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در نیویورک، مورخ 2 مهر 1389 گفته بود:
«ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم.»

  • تبیین

جریان احمدی نژاد

نظرات  (۱)

خداقوت تنها برای خواندن یک مقاله به این وبلاگ امدم وحال بعد از یک گشت چهارساعته تنها بدلیل خستگی میخواهم ازاین وبلاگ بیرون بیایم.عالی تراز عالیست
پاسخ:
سلام.تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی