تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

پاسخ به دروغ پردازیهای یک جریان سیاسی

تبیین | پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

بخشی از دُر فشانیهای صفار هرندی در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی :  

۱- « بنی صدر نیز در مقابله با حضرت امام می خواست میزان رای خود را به رخ بکشد اما در نهایت مردم آن گونه که باید جواب او را دادند و متاسفانه امروز نیز این نگاه در میان برخی اطرافیان رئیس جمهور وجود دارد و شیاطین اطراف احمدی نژاد به او القا می کنند که اگر رهبری در کنار احمدی نژاد نبود ، مردم بیشتری به او رای می دادند که رئیس جمهور باید در برابر این حرفها هوشیار باشد . »

پاسخ مرکز ارتباطات ، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری به این اکاذیب در تاریخ ۱۱ خرداد ۹۰ یعنی در اوج توطئه منحرف نمایی عدالت طلبان : ( برهه ای که این قبیل خبرهای کذب با هدف مشروعیت زدایی و ساقط کردن دولت در مراکزی خاص با حجم زیاد تولید و در فضای سیاسی - رسانه ای پمپاژ می شد . ظاهراً کیسه دروغها و تهمتهای به روز!! این جناب ته کشیده و یا اثرش را از دست داده که دوباره سراغ بافته های قدیمی و سوخته رفته است . )

« در پی تحرکات یک جریان سیاسی – رسانه‌ای علیه دولت خدمتگزار و ایراد اتهاماتی از قبیل ارتباطات رازآلود ، فساد سیاسی ، اقتصادی و اعتقادی ، سازماندهی فعالیت‌های انتخاباتی و بسیاری دیگر از مطالب موهن و تأسف‌برانگیز ، اخیراً سخنان دروغی درباره تاثیر برخی از بزرگان کشور در کاهش آرای رییس‌جمهور محترم را به ایشان نسبت داده‌اند .

مرکز ارتباطات ، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری ضمن تکذیب این مطالب بی ‌اساس منتشره ، پیگرد حقوقی عوامل تولید و انتشار گزارش‌های دروغ ، داستان‌سرایی‌های تخریبی علیه دولت و شخص رییس‌جمهور را وظیفه خود می‌ داند .

به نظر می ‌رسد عده‌ای برای چنگ‌اندازی به قدرت ، همه مرزهای اعتقادی و اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و با جعل خبر، تهمت ، افترا و دروغ‌ پردازی به فهم و شخصیت ملت توهین می‌ نمایند . در چنین فضایی که جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با تمام توان در عرصه آبادانی و سازندگی کشور در داخل و مقابله با قدرت‌ طلبی ‌ها و زیاده ‌خواهی ‌های دشمنان انقلاب در خارج از کشور در حال کار و تلاش بی‌ وقفه است ، این‌گونه اقدامات مفسده‌انگیز مخالف مصالح کشور و نظام و مستوجب مجازات قانونی به‌ حساب می‌آید.

این مرکز از همه رسانه‌ها انتظار دارد از نقل قول اخبار جعلی و نادرست که با هدف نشر اکاذیب و به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب چهره خدمتگزاران کشور صورت می ‌گیرد، به‌طور جدی اجتناب نمایند . »

۲- « در شرایط فعلی که دشمنان به دنبال تفرقه و ایجاد اختلاف است، برخی حرفها و عزل و نصب ها که در میان مردم نگرانی ایجاد می کند، اقداماتی خائنانه است »

واقعاً چه کسی دارد خیانت می کند و در مردم ایجاد نگرانی ؟! چه کسی به دنبال ایجاد اختلاف است ؟! طبق سخنان گوهربار ! این آقا ، رئیس جمهور با عوض کردن وزیر بهداشت !! یا امثال ایشان با اصراری که بر القای حاکمیت دوگانه در پیش چشم جهانیان و دشمنان دارند ؟! با اصراری که بر تضعیف و تحقیر و مشروعیت زدایی دولت در پیش چشم مردم دارند ؟!

۳- « امروز گروههایی که در گذشته با یکدیگر تضاد داشتند ، با اسم رمز انتخابات آزاد قصد ورود و فتنه گری در انتخابات آینده ریاست جمهوری را دارند که مردم قطعا با هوشیاری خود کار این گروهها را تمام خواهند کرد. »

عین این معنا در سخنان باهنر در یک مراسم گرامیداشت ۹ دی دیگر ! : « رئیس جمهور نباید در کنار اصلاح طلبان و دشمنان خارجی قرار گیرد و حلقه آنان را تکمیل کند ! امروز شاهدیم که واژه هایی همچون انتخابات آزاد که از سوی سران فتنه و ضد انقلاب خارجی زده می شد از زبان رئیس جمهور شنیده می شود که باید حواس خود را جمع کند ! »

روشن است که این جماعت قدرت طلب در انتخابات آینده به دنبال اینند که به هر طریقی شده دایره انتخاب مردم را محدود به افرادی کنند که ارادت و خاکساری خود را نسبت به دنیای دنیامداران نشان داده و ثابت کرده اند . احتمالاً اسم رمز این عملیات قدرت طلبانه " انتخابات آزاد " است !

به این شکل که افرادی که مقابل این نقشه انحصارطلبانه قدرت طلبان بایستند و از حق مردم در آزادی قانونی انتخاب ، دفاع کنند داغ فتنه گری و همراهی و هم خطی با فتنه گران و اصلاحاتچی هایی که دنبال انتخابات آزاد ( مدنظر خودشان ) هستند - یعنی انتخاباتی که آنان حضور داشته باشند و پیروز هم بشوند ! ـ بر پیشانیشان می خورد تا نزد ملت بی حیثیت شوند و دهان های حق گو و روشنگرشان بسته ! در نتیجه این دنیاطلبان راحت تر و بدون مزاحم ! در سایه کم اطلاعی مردم بتوانند کرسیهای دنیای از دست رفته شان را دوباره به دست آورند !

منبع:رودخانه نقره ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی