تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

با انتقاد از ادعاهای کاندیداها درباره مسکن مهر؛

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از ادعاهای کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری درباره مسکن مهر گفت: ما از خود دفاعی نداریم اما اگر کسی پایگاه خود را با فونداسیون دروغ ببندد به نتیجه نمی رسد و اگر برسد دارای برکت نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، 'علی نیکزاد ' در مراسم افتتاح واحد تولیدی ' آسیاناما ' در قزوین که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، افزود: ما روی زمین حرف می زنیم؛ اگر می گوییم امروز 21هزار واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح شد، روی زمین است؛ بنابراین نباید حرفهایی زد که هیج مبنایی ندارد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر گفتمان امام راحل و اصولی از قانون اساسی و بیانی از امام معصوم است، گفت: مسکن مهر در بعد اقتصادی، اشتغال، کاهش تورم و چرخش موتور محرکه اقتصادی کشور موثر بوده و با فعال شدن آن شاهد فعال شدن 130رشته مرتبط به ساختمان در کشور بودیم.
نیکزاد مسکن مهر را تحقق فرمایشی از فرمایشات امام علی (ع ) دانست و افزود: امام علی (ع ) در دوران حکمرانی اسلامی در کوفه فرمودند: پایین ترین قشر کوفه 'آب گورا و نان گندم' می خورند و دارای خانه (مسکن) هستند.
وزیر راه و شهرسازی یکی از کارهای بزرگ احمدی نژاد را در دوران ریاست جمهوری اش، واگذاری زمین رایگان و احیای سنت قرض الحسنه خواند که با ایجاد مسکن مهر ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد بهره برداری از 21هزار واحد مسکن مهر در قزوین بودیم ، گفت: بزرگترین اعتراض مردم که متقاضی مسکن بودند قسط بندی وام هایشان با نرخ 12درصد بود که با دستور معاون اول رییس جمهوری و هماهنگی انجام شده با بانک مربوطه، قرار شد وام ها با نرخ همان 4درصد تقسیط شود.
نیکزاد ادامه داد: علاوه بر فواید مادی اجرای مسکن مهر از جمله توسعه زیر ساخت های عمرانی کشور، دولت بیشتر به بعد معنوی این طرح توجه دارد که این بعد همان تحکیم بنیان خانواده و تسریع در ازدواج جوانان و کار آمدی بیشتر نظام اسلامی و رضایت مندی مردم از نظام است.
وی با اشاره به اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما و دیگر رسانه ها علیه مسکن مهر گفت: متاسفانه شاهدیم که این روزها برخی نامزدهای ریاست جمهوری در تلویزیون حرف هایی می زنند که مبنای حقوقی و فنی ندارد.
نیکزاد گفت: فردی که خودش 30سال مسوول نظام مهندسی کشور بوده است، می گوید : این مسکن ها 20سال هم دوام نمی آورد که این حرف، توهین به مهندسان و مجموعه نظام مهندسی کشور است.
وی افزود: دولت در ساخت مسکن مهر آجر روی آجر نگذاشته مگر اینکه با نظرات سازمان نظام مهندسی و پروانه این سازمان بوده و مهندسان زیر پای آن را امضاء کرده باشند.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید بسیار متاسف بود برای کسانی که جهت گرفتن 'رای'، عملکرد نظام را زیر سووال می برند.
نیکزاد اظهار داشت: بنده به عنوان وزیر مسکن، خودم ابتدا مهندس هستم و در نظام مهندسی عضویت دارم و چنین صحبت هایی توهین به شان مهندسی کشور است.
وزیر راه و شهرسازی اظهارات یکی از نامزدها را اهانت به امام و رهبری دانست و گفت: طرف نمی فهمد ساختمانهایی که ساخته شده است، در جهت ارادت به مقام معظم رهبری و امام در جلوی آن ساختمان، تصاویر این بزرگواران را نصب کرده اند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از نامزدها می گوید من مسکن ماندگاری می سازم در حالی که هم اکنون اجازه ساخت و ساز در ارتفاعات تهران به 1800متر رسیده و رهبری دستور داده است که دیگر بالاتر ساخت و ساز نشود.
نیکزاد افزود: از سوی دیگر جنوب تهران به ری از غرب به کرج و از شرق به سمنان نزدیک است؛ شما از کجا می خواهید زمین دولتی بیاورید و مسکن ماندگار بسازید؟
وزیر راه و شهرسازی درباره اظهارات یکی دیگر از نامزدها مبنی بر ساخت و ساهای جدید در بافت فرسوده تهران اظهار داشت: از این نامزد، باید پرسید شما چند بافت فرسوده احیا کرده اید؟ اگر 40متر برای هر واحد مسکونی در نظر بگیرید که قیمت زمین متری 2میلیون تومان است، 80میلیون آورده برای زمین می خواهد. باید به این آقایان گفت که دعوای ما بر سر 5میلیون تومان است .
نیکزاد توضیح داد: مردم می گویند ما 5میلیون تومان نداریم آن وقت شما چگونه می گویید در بافت های فرسوده برای همه مسکن می سازیم.
وی اظهار داشت: یکی دیگر می گوید وام های مسکن مهر تورم زا بود در حالی که 23 نفر وام های کلانی گرفته اند و پس نداده اند و ما وام هایی که داده ایم به همین مردم اختصاص یافت؛ شما سراغ آنهایی بروید که 12هزار میلیارد تومان گرفته اند و پس نداده اند و آنها را محاکمه کنید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آقایان از کجا درمی آورند که ما در هر خانه یک بیکار داریم در حالی که 21میلیون و 200هزار خانوار در کشور وجود دارد. اگر این طور باشد آه و واویلا است؟
وی افزود: نباید همه دستاورهای نظام را سیاه نمایی کنیم و حرفی بزنیم که مبنای علمی و فنی ندارد و بخاطر رای آوری باشد.
وی ادامه داد: طبق سرشماری سال 85، جمعیت استان قزوین یک میلیون و 143هزار نفر بود که این جمعیت در 270هزار واحد مسکونی سکونت داشتند، حالا دولتی آمده و گفته است در طول هشت سال،90هزار واحد مسکونی در این استان می سازیم که این می شود 33درصد کل خانه هایی که در طول کل تاریخ در استان قزوین ساخته شده است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: آنچه به ما یاد داده اند و ما از دین اسلام و نیز آقای احمدی نژاد یاد گرفته ایم این است که کار را برای اشخاص انجام نمی دهیم و از کسی هم انتظار تشکر نداریم.
این عضو دولت دهم تاکید کرد: ما کارمان را برای خدا انجام داده ایم و این سخنان را هم بدین دلیل مطرح کردم تا برخی دوستان و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بدانند که در شان کسی که می خواهد ریاست قوه مجریه را بر عهده بگیرد، حرف بزنند.
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح هایی که در حوزه مسکن و راه در استان قزوین به بهره برداری رسید، گفت: جمعا امروز شاهد افتتاح 21 هزار واحد مسکن مهر و نیز یکصد کیلومتر راه روستایی و یک بیمارستان با هزینه 95میلیارد تومان در این استان بودیم.
inn.ir
  • تبیین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی