تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

توطئه ضدامنیتی جریان قرق رسانه ای علیه حامیان دولت

تبیین | سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

دروغ پردازی هایی از این دست، نشان می دهد که مخالفان دولت، برای سرکوب گفتمان بهار حتی از مراسم معنوی سالگرد ارتحال امام نیز دست برنمی دارند.


شبکه ایران / برخی سایت های وابسته به جریان خاص امنیتی، با هدف سوء استفاده از مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی، با نشر خبری دروغ مدعی شده اند که حامیان دولت قصد دارند در مراسم فردا "ایجاد درگیری و حاشیه" کنند.
سایت فاطرنیوز یکی از اعضای جریان قرق رسانه ای که از جمله سایت های پوششی نزدیک به چند خبرگزاری وابسته به یک نهاد امنیتی است، امروز در اقدامی ضدامنیتی با جعل یک خبر شایع کرد: "پس از عدم احراز صلاحیت کاندیدای اصلی حلقه انحراف و شکست پروژه برای انتخابات ریاست‌جمهوری، برخی اخبار از تلاش این حلقه برای ایجاد درگیری و حاشیه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) حکایت دارد."
به گزارش شبکه ایران، این شایعه به سرعت توسط دیگر سایت های قارچی این جریان از جمله عرش نیوز، دانا، فارس و ... بازنشر داده شده است.
یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار شبکه ایران گفت: دروغ پردازی هایی از این دست، نشان می دهد که مخالفان دولت، برای سرکوب گفتمان بهار حتی از مراسم معنوی سالگرد ارتحال امام نیز دست برنمی دارند.
 وی ضمن تکذیب این ادعای بی اساس، از مراجع امنیتی خواست هر چه سریعتر  با این اقدام ضدامنیتی برخورد کنند.
این منبع آگاه گفت: متاسفیم که از ذهن بیمار این افراد، چیزی جز دروغ و تشویش بیرون نمی آید. این گروه چندی پیش نیز ادعای مضحک سی.دی قرمز را مطرح کردند. سابقه این جریان نشان می دهد که برای دستیابی به مطامع خود، حتی به اصول اولیه انسانی و اسلامی نیز پایبند نیستند. تاسف بارتر اینکه این سایت ها، خود را متصل به جریاناتی میدانند و می بینند که برایشان حاشیه امنیتی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: برای ذهن بیمار این جریان که دو سال تمام، دروغ های شاخداری مثل ارتباط دولتی ها با مرتاض 400 ساله و بهایی و فراماسونری را به جامعه تزریق کردند و کسی هم با آنها برخورد نکرد، ساختن دورغ هایی مانند همین شایعه یا دروغ سی.دی قرمز بسیار آسان است.
  • تبیین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی