تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

استاندار اردبیل سفر استانی را از دیگر دستاورد دولت و همراه با برکت و سودمندی بسیار توصیف کرد و افزود: به یقین اقدامات و گفتمان انقلابی احمدی‌نژاد در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده و به عنوان فرزند انقلاب همیشه از این اقدامات به نیکی یاد می‌شود.


inn.ir:استاندار اردبیل گفت: جای تأسف است که با همراهی نکردن مجلس با دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها جای شاکی و متهم عوض شده است.

به گزارش فارس، اکبر نیکزاد عصر امروز در آیین افتتاح 284 پروژه عمرانی و تولیدی و 25 هزار واحد مسکن در اردبیل اظهار داشت: دولت احمدی‌نژاد در اجرای کامل هدفمندی یارانه‌ها مظلوم واقع شد و بنده خود شاهد بودم که چگونه رئیس‌جمهور از مجلس خواهش کردند که اجازه بدهند فاز دوم اجرایی شود تا اثر مرحله اول از دست نرود.

وی تصریح کرد: همراهی نکردن نمایندگان و رأی ندادن آنها جالب و جای تأسف داشت و به جرأت می‌توان گفت در این مسئله جای شاکی با متهم عوض شده بود.

نیکزاد با قدردانی از زحمات رئیس جمهور و وزرای خدوم دولت دهم خاطر نشان کرد: در موضوع هسته‌ای ما هیچ وقت در برابر مستکبران کوتاه نیامدیم و در حالی که در دولت‌های گذشته تنها چند مورد محدود سانتیوفیوژ کار می‌کرد در دولت احمدی‌نژاد به رغم تهدیدها و تحریم‌ها هزاران سانتیوفیوژ فعالیت کرد.

این مسئول هدفمندی یارانه‌ها را از اقدامات سرآمد دولت احمدی‌نژاد توصیف کرد و ادامه داد: اگر این طرح به صورت کامل اجرا شود دستاوردها و تحول عظیمی را در بخش اقتصادی شاهد می‌باشیم.

وی به شدت تحریم دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: به رغم شیطنت‌های مستکبران روزگار ما در این هشت سال در سرفصل‌های مختلف پیشرفت‌های محسوسی را شاهد بودیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: به رغم تحریم‌های زیاد ما در بنزین به خودکفایی رسیدیم و توانستیم حرکت‌های زیربنایی را انجام دهیم.

نیکزاد بازسازی مناطق زلزله‌زده لرستان و آذربایجان‌شرقی را در دولت نهم و دهم آن هم در کمتر از دو ماه یک رکورد در دنیا اعلام کرد و گفت: مسئولان ارشد کشور در حالی دو ماه به مردم وعده دادند تا عمران و آبادانی صورت بگیرد تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی بتوانند ظرف چند ماه این بازسازی را به سرانجام برسانند.

اقدامات احمدی‌نژاد و گفتمان او در تاریخ کشور ثبت و ضبط می‌شود

استاندار اردبیل سفر استانی را از دیگر دستاورد دولت و همراه با برکت و سودمندی بسیار توصیف کرد و افزود: به یقین اقدامات و گفتمان انقلابی احمدی‌نژاد در تاریخ این کشور ثبت و ضبط شده و به عنوان فرزند انقلاب همیشه از این اقدامات به نیکی یاد می‌شود.

نیکزاد کار ارزشمند دولت را در دو حوزه یادآور شد و تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که در اواخر دولت از شروع و کلنگ‌زنی پروژه‌های تبلیغی پرهیز شود چرا که معمولاً در اواخر دولت‌ها کلنگ‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد که هیچ سود و ثمری ندارد.

وی دومین خواسته رئیس جمهور را از استانداران و وزرا جمع و جور کردن پروژه‌های در حال اجرا توصیف کرد و اظهار داشت: ما در استان اردبیل نیز سعی داریم ظرف چند ماه آینده این پروژه‌ها را جمع‌بندی کرده و به افتتاح برسانیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی