تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

اخبار جدید انتخابات مریخ

تبیین | چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ق.ظ

در پی عدم احراز صلاحیت یکی از داوطلبان، صداوسیمای مریخ نفس راحتی می‌کشد که دیگر قرار نیست که تصویر کاندیدای بهاری سانسور شود. یکی از مدیران صداوسیمای مریخ که به‌طور اتفاقی عضو یک حزب سیاسی است و به‌طور اتفاقی تمام هم‌حزبی‌های خود را به تمام شبکه‌های صداوسیمای مریخ دعوت کرده، اعلام کرد: اگر این داوطلب کاندیدا می‌شد ما مجبور بودیم فقط صداشو پخش کنیم!


به گزارش خبرنگار شیپورچی و به نقل از منابع آگاهی که هویتشان برای مردم مشخص و دستشان نیز رو شده؛ در پی عدم احراز صلاحیت یکی از داوطلبان، صداوسیمای مریخ نفس راحتی می‌کشد که دیگر قرار نیست که تصویر کاندیدای بهاری سانسور شود. یکی از مدیران صداوسیمای مریخ که به‌طور اتفاقی عضو یک حزب سیاسی است و به‌طور اتفاقی تمام هم‌حزبی‌های خود را به تمام شبکه‌های صداوسیمای مریخ دعوت کرده، اعلام کرد: اگر این داوطلب کاندیدا می‌شد ما مجبور بودیم فقط صداشو پخش کنیم!

* فرزندان یک شخص سیاسی اعلام کردن که ما فرزندان انقلاب هستیم و بقیه مردم بچه‌های سرراهی هستند! یکی از فرزندان که چند سالی برای صدور انقلاب به اروپا رفته بود، اعلام کرد: انقلاب مال ما بود و مردم انقلاب رو از ما گرفتن و بهتره با زبون خوش انقلاب رو پس بدن والّا مامان مریخی فرمان ریختن به خیابون رو می‌ده! وی در مورد مواضع خود علیه انقلاب گفت: انقلاب مال خودمونه و به کسی ربط نداره با اموالمون چطوری رفتار می‌کنیم. بهتره تو حوزه مسائل خصوصی و خانوادگی ما دخالت نکنید!
* مهمترین برنامه‌های انتخاباتی چند کاندیدا که دارای تنوع سلیقه هستند در مورد مسائل مهم کشور بیان شد. از مواضع آن‌ها به خوبی می‌توان به تنوع فکری! آن‌ها پی برد:
کاندیدای اول: در حوزه اقتصاد به حمایت از تولید معتقدم. در حوزه سیاست خارجه تنش‌زدایی- استفاده از نخبگان
کاندیدای دوم: به حمایت از تولید معتقدم - زدودن تنش در سیاست خارجه - از نخبگان استفاده می‌کنم.
کاندیدای سوم: من برخلاف 2 کاندیدای دیگر؛ معتقدم رمز موفقیت در اقتصاد، حمایت از تولید است! - در حوزه سیاست خارجه هم سعی می‌کنم تنش ایجاد نکنم - من برخلاف سایر دوستان، حتماً از نخبگان استفاده می‌کنم.
.
.
.
کاندیدای شونصدم: من چون برنامه‌هام با همه کاندیداها فرق داره به‌شدت با سخنان سایر دوستان مخالفم. من در حوزه اقتصاد حتماً از تولید حمایت می‌کنم و تنش‌زدایی را به‌شدت دنبال می‌کنم اما به استفاده از نخبگان معتقدم!
* «ائتلاف 2+1 + صبح + عصر» آغاز به کار کرد. این کاندیداها قرار است صبح‌ها ائتلاف و عصرها به تکذیب ائتلاف بپردازند!

 منبع:inn.ir

  • تبیین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی