تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

هتاکی سایت نهاد خاص به آیت‌الله حائری شیرازی

تبیین | پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

غرضی: 55 میلیون نفر به من رأی می دهند!/ هتاکی سایت نهاد خاص به آیت‌الله حائری شیرازی



ایران: 55 میلیون نفر به من رأی می دهند!/ خبر اول اینکـه کاندیـــدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قلب‌های مردم و مومنین ستاد من است، گفت: ظرف سال‌های گذشته دولت‌ها به‌شدت متورم شده‌اند و ملت گرانی ناشی از تورم را تحمل کرده است. غرضی در پاسخ به این سوال که آیا شما ستادی برای فعالیت دارید یا نه، گفت: ستاد من قلب‌های مردم و مومنین است و من هیچ ستاد و سخنگویی نخواهم داشت. وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه اگر شخصی به صورت مستقیم به شما بگوید که به هیچ عنوان در انتخابات ریاست جمهوری رأی به شما نخواهد داد، گفت: به نظر من، باید در مقابل آن شخص سر به زیر انداخت و خدا را شکر کرد و به این فکر کرد که چرا آن شخص به ما رأی نداده است. به نظر من مذاکره با امریکا به هیچ عنوان به صلاح نیست. اما تعامل و آن هم تعامل سفت و سخت بسیار لازم است. وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برای حوزه فرهنگ نیز برنامه‌ای دارید گفت: فرهنگ متعلق به بطن مردم است و برخی تلاش کرده‌اند تا آن را از نسل مردم جدا کنند و ما باید آن را به مردم بازگردانیم. غرضی در گفت‌وگو با تسنیم نیز با اشاره به این‌که می‌تواند رأی بالایی کسب کند، افزود: من معتقدم که 55 میلیون نفر به من رأی می‌دهند.

 

هتاکی سایت نهاد خاص به آیت‌الله حائری شیرازی
دست آخر اینکه سایت متعلق به یک نهاد خاص در قالب یک یادداشت هتاکانه و به بهانه نقد نامه اخیر آیت‌الله حائری شیرازی به رهبر انقلاب درباره حضور افراد شاخص جریان‌های سیاسی در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی نوشت: حضرت آیت‌الله! اینجا شورای نگهبان قانون اساسی است نه فدراسیون فوتبال! شورای نگهبان قانون اساسی را نباید با فدراسیون فوتبال اشتباه گرفت.
آیت‌الله حائری شیرازی روز گذشته در نامه‌ای، بدون نام بردن از فرد خاصی نسبت به عدم احراز صلاحیت چهره‌های اصلی در انتخابات اظهار نگرانی کردند و این مسأله را مانع تحقق حماسه سیاسی برشمردند. این سایت در ادامه با اخذ ادبیاتی بی‌ادبانه نوشت با این مبنا و استقرای فوتبالی، اساساً چه نیازی به احراز صلاحیت ثبت نام کنندگان می‌ماند؟ در استدلال شما، اصالت به افزایش مشارکت داده شده است، با این استدلال و ضمن احترام به ثبت نام کنندگان در انتخابات، اگر خواننده‌های لس آنجلسی و پاپ و هنرپیشه‌های پر طرفدار سینما احراز صلاحیت شوند، آیا انتخابات پر شورتری نخواهیم داشت؟
نویسنده سایت فارس در قسمت دیگری از هتاکی نامه خود با اشاره به اینکه «رهبری حکیم از مهرماه سال گذشته به این سو، در تمام بیانات معطوف به انتخابات خود، بیشترین ضرباهنگ را به همین حضور و حماسه مردمی داده‌اند و با خلق تعابیری نظیر «انتخابات؛ مصرع برجسته حماسی سیاسی»، «حضور پر شور مردم؛ مصونیت‌آفرین برای کشور»، «ضرورت حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی معتقد به نظام» همچون همیشه طلایه‌دار حرکت بزرگ مردمی هستند «پا را فراتر از اعتراض به نامه آیت‌الله حائری نهاده و در برابر فرمایش رهبری آورده است» «اما آیا برای انجام یک فعل پسندیده، باید از مقدمات اصولی و قانونی و شرعی آن صرف‌نظر کرد؟ » «آزادی فکر و اندیشه و بیان» در جمهوری اسلامی به برکت اسلام و انقلاب اسلامی، جریان دارد و مواردی از جنس نامه استاد بزرگوار آیت‌الله حائری و در مقابل نیز طرح سوالات و انتقادات متقابلی نظیر آنچه بر این قلم قاصر جاری شد، جزیی از همین فضای آزادانه و متعالی برگرفته از گفت‌وگوی نقادانه و در عین حال مودبانه ریشه‌دار در مکتب شیعه است. گرچه مدعی العموم اساساً صحنه هتاکی علیه بزرگان و مقامات رسمی را نادیده می‌انگارد امید است این بار این هتاکی آشکار به یکی از بزرگان انقلاب و تعریض بی‌جا به فرمان رهبر معظم انقلاب را پیگیری کند.
پایان مطلب/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی