تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

یک عده در این مملکت 'رییس'، 'وزیر' و 'وکیل'‌ شدن را موروثی کرده بودند ، آقای احمدی نژاد جلوی آنها را گرفت و گفت که حکومت،‌ ثروت،‌ قدرت و ریاست، مهریه خانوادگی شما نیست، اینها مال ملت است.





شبکه ایران /  استاندار تهران اظهار داشت: دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری با رویکرد مجدد به آرمان های انقلاب و نظام مانع موروثی شدن قدرت شد.

به گزارش ایرنا، 'مرتضی تمدن' در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی و دهیاران روستایی استان تهران در شهرری گفت: یک عده در این مملکت 'رییس'، 'وزیر' و 'وکیل'‌ شدن را موروثی کرده بودند ، آقای احمدی نژاد جلوی آنها را گرفت و گفت که حکومت،‌ ثروت،‌ قدرت و ریاست، مهریه خانوادگی شما نیست،اینها مال ملت است.
تمدن افزود : حالا همین افراد آمده اند تا انتقام بگیرند، البته هر که در این مسیر قرار بگیرد باید تاوانش را هم بدهد.
وی گفت: چنین افرادی که حتی یک سطر برنامه برای اداره کشور ندارند و به طور عمده منتقدان برنامه های دولت و فاقد هرگونه حرف نو هستند،‌ با شیوه ها و موضع گیری های ناصحیح خود همواره آب به آسیاب دشمنان ریخته و به خصوص در شرایط تحریم روی آنها را به ما باز کردند.
تمدن به ادعای یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری که اظهار داشته اجرای طرح مسکن مهر بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان بدهی به کشور تحمیل کرده است گفت: پس از تحویل این خانه ها به مردم ‌آنان اقساط خود را باید به بانک های عامل بپردازند، در عین حال دعای خیر مردم، کشور و انقلاب را بیمه می کند.
استاندار تهران خطاب به این افراد تصریح کرد: ' در پرونده سه هزار میلیارد تومانی نیز ردپای برخی ها دیده می شود، آن افراد از اعوان و انصار شما بودند و با وجود تلاش های فراوانتان برای اینکه دولت را با موضوع درگیر کنید ، اما ردپایی از آقای احمدی نژاد در آن پرونده دیده نشد'.
استاندار تهران اظهارداشت: مجموع مسکن های ساخته شده تا قبل از دولت آقای احمدی نژاد حدود 400 هزار واحد بود اما با روی کار آمدن این دولت در هشت سال گذشته چهار میلیون و 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور کلید زده شد ، بدون اینکه مردم به بانک ها مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: دولت احمدی نژاد تمام تلاش خود را از بدو تاسیس مصروف مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار کرد و هر برنامه ای که مربوط به توده های مردم بود در این دولت اولویت داشت.
تمدن افزود: اجرای طرح های بزرگی همچون ' توزیع یارانه ها' و 'مسکن مهر'‌ با وجود مخالفت های شدیدی که می شد به نحو مطلوب به اجرا درآمد و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری نیز با وجود مخالفت های گذشته خود با اجرای این طرح ها اکنون بر تداوم اجرای این طرح ها توسط دولت های خود تاکید دارند.
استاندار تهران خطاب به این کاندیداها گفت: اگر یارانه بد بود چرا شما بر ادامه این روند تاکید دارید و چرا با افزایش رقم پرداختی یارانه ها مخالفت کردید؟
وی با بیان اینکه مشی و روش دولت بر این بود که 'همه مردم' و نه 'یک قشرخاص' باید مورد توجه قرارگیرند گفت:‌ حدود 40 میلیون نفردرکشور 'سهام عدالت' گرفته اند و برای آنان حداقل سرمایه ای است که می توانند سالها از سود و برکات آن منتفع شوند.
تمدن دربخش دیگری ازسخنانش با مقایسه وضعیت عمران وآبادانی روستاهای فعلی با دوران گذشته افزود: شرایط روستاها از حیث عمرانی، مقاوم سازی، بیمه روستایی و زیرساخت های رفاهی و توسعه به هیچ وجه با 10 سال قبل قابل مقایسه نیست.
استاندار تهران تاکید کرد: آن زمان درآمد سالانه از محل صدور نفت 45 میلیارد دلار بود و اکنون به 120 میلیارد دلار رسیده و از این رو کل بودجه عمرانی استان تهران که 16 میلیارد تومان بود در اوایل شروع فعالیت دولت فعلی به 169 میلیارد تومان افزایش یافت.
تمدن گفت: به سبب اهتمام ویژه آقای احمدی نژاد برای عمران و آبادانی روستاها، بودجه عمرانی استان تهران در سال 1391 از مرز یک هزار میلیارد تومان گذشت و با سرجمع سایر مبالغ رسیده از گوشه و کنار، به یک هزار و 150 میلیارد تومان بالغ شد.
استاندار تهران همچنین اظهار داشت: برگزاری همزمان چندین انتخابات شامل 'ریاست جمهوری' ، 'شوراهای اسلامی شهر و روستا' و 'میاندوره ای مجلس' (در برخی شهرها) در روز 24 خرداد ماه را شاهکار و نشانه اقتدار کشور و مایه بهت و تعجب دشمنان دانست.
تمدن در پایان از تلاش های شبانه روزی دهیاران واعضای شوراها در تداوم حرکت و موج عدالت خواهی دولت آقای احمدی نژاد در جامعه که به نفع توده های مردم در روستاها با وجود تحمل مشکلات فراوان کوشیدند تا با عمران و آبادانی، چهره روستاها را دگرگون کنند‌ تقدیر کرد.


  • تبیین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی