تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

داستانهای داش غیرت/1-طنز

تبیین | سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

1

واقعاً علت منحرف نامیدن مهندس مشایی و بدنام کردن دولت توسط بی بصیرتان مدعی چیست؟!

مشایی چه کاری باهاتون کرده آیا...؟! ، اصلن ولش کن

ما از شما اسم در  رفتگان بصیرت فقط مدرک می خواهیم. بابا یکم تلاش کنید مدرک جمع کنید آخه گوشی بازی تا کی؟! به سمعتان رسید؟ الو الو داری صدا را؟!!

نکنه حسادت میکنین، نکنه حالتون گرفته از این همه خدمت که دولت به مردم کرده و تو قلب مردم جا باز کرده، نکنه زیر سئوال رفتید؟!

آبروهای از دست رفته جمع میکنیم،آبروهای از دست رفته جمع میکنیم،نبود زنبیل را بردار و بیار؟! آی خونه دار و بچه دار ،  زود بیاریدشون می خواهیم بریزیمشون توی زباله دان تاریخ!

یکی از خانم های محله:ببخشید آقا چی می خرید؟!

چاه دار(کامیون و وانت و ... جواب نمیداد گفتیم یک چاه از کویر لوت بیاریم تا این آبرو های ریخته شده از برخی خواص را بریزیم توش،البته شاید تحمل کنه!): خانم نمی خریم جمع می کنیم؟!

یکی از خانم های محله: خب آقا چی جمع می کنید؟!

چاه دار:آبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو های از دست رفته، جون های بالا اومده، نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــاق های رو شده، باطن ها لجن زار شده،کیـــــــــــــــــــــــــــــــنه های کهنه شده.

یکی از خانم های محله: مال مردم محله را؟!

چاه دار: نه خانم این ها که مردم دارن که حرکت انقلاب را دچار کندی و به حجاب رفتن نمی کنه زیاد، البته تاثیرکی داره.

یکی از خانم های محله: پس مال کیاست؟!

چاه دار:مال همون هایی که 16 سال میتونستند چند برابر کارهایی که احمدی نژاد کرد را بکنند، می تونستن دست فقرا را بگیرند که با شکم گرسنه نخوابند، می تونستن سر پناهی برای این همیشه خونه به دوش ها درست کنن، می تونستن جلوی قاچاق دختر ها را به دبی و... بگیرند، می تونستن مردم را آدم حساب کنند، می تونستن دل مردم را با انقلاب همراه کنند، می تونستند مردم را ولایی کنند و ولی را سپر اشتباهات خودشون قرار ندن، می تونستند اسباب ظهور امام زمان عجل الله را فراهم کنن و ... ولی نکردند و به مردم و ملت خیانت کردند.

یکی از خانم های محله: آخه عجب دل پری داری چاه دار! چند سال پیش بعد از انتخابات 92 یکی اومد و همش را برد، یکم دیر اومدی، راستی جنس اکثرشون هم توهم بود مثلاً: اصلاً آبرویی پیش مردم نداشتند خیال می کردند آبرو دارند و بقیه هم تقریباً همین طور بود.

 

بلند شو ببینم پس فردا می گن س اینها را نوشته، حضار معذرت میخوام، بلند شو دیگه! کیبورد را ول کن! ای وای از دست تو! حالا دوباره می گن اینها منحرفن!

 

داش غیرت=بذار بگن این همه سال یک عده خاص خاص اینهمه خیانت به مردم کردند حالا تاب تحمل نور را ندارند، نور زده چشاشون را کور کرده دارن بی تابی می کنند، صدای رعد هم زده گوشاشون را کر کرده آخه از اون نوره رعد هم میاد ولی با فاصله(نفهمیدی نه؟!) بعد می فهمی؟!

تازه اون رعده می زنه جسماشون را هم ذغال می کنه! صبر کن.

س: بلند شو دیگه همه را با هم قاطی کردی؟! فلسفه و علوم اجتماعی و آیات و ...

داش غیرت: من قاطی نکردم سیستم قاطی کرده شاید؟!

س: بلند شو برو تا این تریبون چی را هم ازمون نگرفتن،فیلتر میشیم! دوباره بهت کیبورد را می دم البته اگر بچه خوبی باشی! آفرین آفرین.

داداش غیرت: باشه ولی قول دادی قول دادی فهمیدی؟!

س:آره بابا، اون ها که نمی فهمن یکسری دیگن، تازه درخت که سبز شد ایمانشون کامل میشه البته به اسلام نه، به ...

آقا من شرمنده ام اگه وقتتون گرفته شد حلال کنید.

التماس دعا.



 

  • تبیین

داش غیرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی