تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

از چه واهمه دارید؟

تبیین | دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

بی شک مدعیان اصولگرایی این حقیقت را می‌دانند که در میدان نبرد دو قطبی حقیقی که یکی اندیشه ای تمامیت خواه و انحصار طلب دارد و دیگری دارای اندیشه‌ای خدمت‌گرایانه و عدالت طلب است، بازنده خواهند بود و به همین دلیل تمام نیروی خود را به کار خواهند بست که در این عرصه شکست نخورند.


شبکه ایران / معاون سابق رییس جمهوری ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت های نهم و دهم اظهار داشت: دولت احمدی نژاد به دلایلی چون اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، اجرای طرح های مهر ماندگار، جهش های علمی و فناوری و تلاش وی برای پیوستن ایران به جمع کشورهای هسته ای، موفق ترین دولت در تاریخ کشور است. 
  دکتر 'عبدالرضا شیخ الاسلامی'در گفت و گو با ایرنا به تشریح موضوعاتی از جمله ناگفته هایی درباره استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی، عملکرد دولت های نهم و دهم، ادامه گفتمان دولت فعلی، حضور در انتخابات شورای شهر، حضور احمدی نژاد در ستاد انتخابات کشور و ... پرداخت.
شیخ الاسلامی، رییس جمهوری را فردی با هوش سرشار، نبوغ فوق العاده، تجربه فراوان و مهارت مثال زدنی دانست که در انجام کارها و حل مسائل در کشور کم نظیر است و تمامی آمار ها و شاخص ها در کشور نیز گواه این مطلب است.
وی افزود: احمدی نژاد با کمترین هزینه شخصی و در زاهدانه ترین نوع زندگی که برای یک رییس جمهوری می توان متصور بود، صادقانه و با تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
شیخ الاسلامی با بیان این که دولت های نهم و دهم با برنامه های منسجم و کاملا شفافی برای حل مسائل کشور پیش رفته اند، گفت: برخی سیاسیون که به تخریب دولت روی آورده و اقدامات دولت را نادیده می گیرند، متوجه نیستند این گونه اظهار نظرها در فضای سیاسی، چیزی جز تخریب و تضعیف روحیه مردم به دنبال ندارد.
معاون سابق رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این در حالی است که در راستای پیشرفت کشور به ارتقای روحیه امید، نشاط و برداشتن گام های موثر در بخش های مختلف نیاز داریم تا بتوانیم کشور را با توانمندی های مردم به پیش ببریم.
شیخ الاسلامی با اشاره به عملکرد دولت در اجرای طرح های مهر ماندگار در کشور و تلاش برخی گروه ها برای کم اهمیت جلوه دادن این طرح بزرگ ملی ، تصریح کرد: اجرای طرح مسکن مهر برای کسانی که سالیان طولانی از داشتن سر پناه مناسب محروم بودند، اقدام کوچکی نبود.
وی افزود: امروز مخالفان دولت برای ناکارآمد نشان دادن آن به عنوان نمونه در بحث مسکن مهر ، چطور می توانند وجدان انسان هایی که امروز در درون این خانواده زندگی می کنند را نادیده بگیرند و پاسخ مناسبی برای اقناع آنها داشته باشند؟
معاون سابق رییس جمهوری با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش عالی، گفت: افزایش تعداد مراکز آموزش عالی، میزان اختراعات ثبت شده و تعداد مقالات علمی که در دنیا منتشر شده از جمله موضوعاتی است که در دولت های نهم و دهم شاهد آن بوده ایم.

*** هسته ای شدن ایران
معاون سابق رییس جمهوری درادامه به تلاش های دکتر احمدی نژاد در راستای پیوستن ایران به کشورهای هسته ای اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دولت های نهم و دهم به جرگه این کشورها پیوست و کشورهای سلطه جوی جهان نیز نتوانست در برابر این اقدام کاری انجام دهد.
شیخ الاسلامی افزود: کسب توفقیات جمهوری اسلامی ایران در امر پزشکی هسته ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوا فضا و داروهای نوترکیب از دیگر ره آوردهای دولت های نهم و دهم است.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسترهای لازم برای جامعه دانشگاهی و نخبگان ایرانی جهت رشد شکوفایی بیش از پیش کشور فراهم شده است و دولت نیز در این راستا از آنها پشتیبانی می کند.

*** مخالفین ادامه قانون هدفمندی اندک هستند
معاون سابق رییس جمهوری در امور اجتماعی، به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها توسط دولت احمدی نژاد اشاره کرد و اظهارداشت: سالیان طولانی مسوولان و کارشناسان اقتصادی اجرای این طرح را راه حلی برای مشکلات اقتصادی کشور می دانستند اما کسی جرات اجرای آن را نداشت.
شیخ الاسلامی تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد به همراه تیم اقتصادی دولت با جسارت تمهیداتی را برای اجرای این قانون بکار گرفت و اقدامات لازم را برای فائق آمدن بر مسائل و مشکلات اجتماعی ناشی از اجرای این طرح در جامعه اندیشید، کما این که همه مردم شهد شیرین اجرای آن را چشیدند.
وی ادامه داد: اجرای این طرح به گونه ای موفق بود که امروز دوست و دشمن در داخل و خارج از کشور اذعان داشتند که این طرح، تحول بزرگی را در ساختار اقتصادی کشورمان ایجاد کرده است.
شیخ الاسلامی ادامه داد: اگر چه امروزه برخی ها چشم را بر روی حقایق بسته اند و این قانون را زیر سووال می برند! که البته اینها بر آمده از فضای انتخاباتی و تاثیرگذاری در آرای مردم است.
معاون سابق رییس جمهوری در ادامه درباره اظهار نظرات مربوط به اجرای این قانون از سوی برخی افراد مغرض و نسبت دادن آن به گدا پروری در جامعه متذکر شد: اگر نگوییم که به دلایل سیاسی حداقل از سر جهل و نادانی چنین مطلبی مطرح می شود.
شیخ الاسلامی با بیان این که شهروندان ایرانی از مجموعه منابع کشور حق و سهمی دارند، گفت: در گذشته عده فراوانی بودند که حق و سهم خود را از منابع و امکانات کشور دریافت نمی کردند اما گروه قلیلی از سهم بیشتری برخوردار بودند.
وی ادامه داد: بر این اساس دولت تصمیم گرفت این منابع را بین تمامی مردم توزیع کند،این که دولت به دنبال اجرای عدالت در بین مردم است؛ 'گدا پروری' است؟ اگر اجازه می دادند این قانون به طور کامل اجرا می شد، امروز وضع بهتر می شد و اقتصاد شکوفاتری در کشور داشتیم.

***رییس جمهوری به شعارهای نگفته هم عمل کرد
معاون سابق رییس جمهوری در ادامه درباره شعارها و گفتمان دولت که تا چه اندازه اجرا شده است؟ گفت: احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم به تمامی شعارهایی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد و حتی برخی شعارهای سایر کاندیداها جامه عمل پوشاند.
شیخ الاسلامی افزود: به طور مثال احمدی نژاد نگفت من در کابینه ام از زن در سطوح وزارت و معاونت استفاده می کنم و یا ماهی فلان قدر به مردم یارانه می دهم، چون نخواست با بهره گیری از احساسات جامعه برای خود رای کسب کند اما در عمل چنین کرد.
وی در خصوص عدالت و استقرار آن در جامعه گفت: عدالت مفهوم فراخ و عالی دارد که تحقق کامل آن توسط انسان های عادی ممکن نیست، اما مهم این است که جهت گیری ها بر اساس عدالت باشد و توجهات و دغدغه اصلی مسوولان جامعه برپایی عدالت باشد که این مهم به بارزترین شکل ممکن در دولت احمدی نژاد انجام شد.

*** وظیفه مسوولان برقراری عدالت است
شیخ الاسلامی ادامه داد: وقتی دکتر احمدی نژاد درباره عدالت حرف می زند گویا تمام وجود او از عدالت سخن می گوید و آن قدر این معنا در نهادش جا گرفته و به آن باور دارد و هر بار که درباره عدالت سخن می گوید بیانش تازگی و طراوت خاص خود را دارد.
وی با یادآوری این که مهمترین وظیفه مسوولان تلاش برای برقراری عدالت است، گفت: البته برقراری عدالت خود هدف نیست بلکه بستری را مهیا می کند که انسان ها در جامعه بر اساس آن به رشد و معرفت الهی دست یابند.

*** تخریب با انگیزه سیاسی و انتخاباتی
معاون سابق رییس جمهوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براین که دولت آینده نیز باید از نقاط قوت دولت فعلی برخودار باشد،گفت: اگر نگاهی به دولت های نهم و دهم داشته باشیم، می بینیم که دولت دهم در مقایسه با دولت نهم از وضعیت بهتری به دلایل کسب تجارب بیشتر برخوردار است.
شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه راه و پیگیری نقاط قوت دولت تاکید دارند.
معاون رییس جمهوری در امور اجتماعی تصریح کرد: این که هر کسی برای خود رای جمع آوری کند و بخواهد حقایق و ارزش های مثبت جریان تفکری را نادیده بگیرد امری غیرانسانی است، البته مردم نیز ِسره را از ناِسره تشخیص می دهند و این که قطعا دولت بعدی باید بهتر از این باشد.
شیخ الاسلامی درباره عملکرد خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به ایرنا گفت: ادغام این وزارتخانه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و با هدف ارائه خدمات بهتر، کاهش حجم دولت و همچنین کاهش هزینه ها انجام شد و من نیز با کسب ۲۰۴ رای از مجلس به عنوان نخستین وزیر این وزارتخانه برگزیده شدم.
وی افزود: گردهم آوردن نیروهای هر یک از سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه و امور اجتماعی که هر کدام دارای ساختار مجزایی بودند، کاستن بعضی از وظایف و افزودن، ماموریت ها به این مجموعه جدید، ظرافت و حساسیت بالایی را می طلبید، به طوری که اگر کمترین خطایی صورت می گرفت مشکلات عدیده ای را با خود به همراه می آورد.
وزیر سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،با بیان این که نخستین باری بود که تجربه ادغام سه وزارتخانه در کشور صورت می گرفت، اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی مسوولان و نیروها هماهنگی همدلی و انسجام درونی بین کارکنان سابق سه وزارتخانه برقرار شد که این موضوع یکی ازنقاط برجسته فعالیت ها در دوران مسوولیتم در این وزارتخانه بود.
شیخ الاسلامی ادامه داد: خوشبختانه تمام اهدافی که قانون گزار برای این وزارتخانه جدید التاسیس پیش بینی کرده بود به نحو شایسته ای با موفقیت کسب شد و یک تحولی در نظام اداری در این بخش به وجود آمد و انشالله آثار آن را در آینده بیشتر خواهیم دید.

***بیشترین تعامل را با مجلس داشتم
شیخ الاسلامی درباره استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی نیز توضیح داد: روز استیضاح در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به افزایش سطح تعاملات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مجلس اشاره کردم و یادآور شدم که برغم مشکلات و گاه ناسازگاری هایی که متاثر از مسائل حاشیه ای بود، این تعاملات در سطح بالایی ادامه داشت.
وی ادامه داد: روز استیضاح در نطق خود به سووالات استیضاح کنندگان با ارائه توضیحات مبسوطی پاسخ دادم ،آنها حضور آقای مرتضوی را دلیل اصلی این استیضاح بیان کردند،درحالی که من در انتصاب وی نقشی نداشتم که در عزلش نقشی داشته باشم.
شیخ الاسلامی توضیح داد: با فرض این که سخنان استیضاح کنندگان درست باشد، آیا من مخاطب این سووال هستم؟ آنچه که محرز است این که بی جهت من را وارد فضایی کردند و بایستی درباره موضوعی پاسخ می دادم که در آن باره مسوولیتی نداشتم.
وی ادامه داد: هنگامی که نطق خود را با ادله در صحن علنی مجلس و در روز استیضاح بیان کردم، نمایندگان و حتی استیضاح کنندگان باور داشتند که من در کارم درست عمل کردم اما به دلایل دیگری نتیجه استیضاح به آن شکل دیگری رقم خورد.

*** اظهار پشیمانی نمایندگان مجلس
شیخ الاسلامی با اشاره به اظهار پشیمانی بسیاری از نمایندگان از جریان استیضاح خود، تصریح کرد: شماری از افراد بعدها به من و دوستان گفتند که اشکالی به عملکردم وارد نبوده است، هر چند که دیگر کار از کار گذشته بود.
وی ادامه داد: بهترین شاهد این ماجرا آقای عباسی است پس از معرفی به مجلس بدون آن که شرایط تغییر کرده باشد،از مجلس رای اعتماد گرفت، در حالی که مرتضوی همچنان در راس سازمان تامین اجتماعی قرار داشت.
شیخ الاسلامی اضافه کرد: همه می دانند که مسائل دیگری بر استیضاح سایه انداخته بود که به این نتیجه منجر شد اگر چه به لحاظ شخصی این موضوع مجلس برای من ناگوار نبود اما واقعیت این است که آن چه گذشت اتفاق خوبی برای کشورمان نبود و مردم نیز از این ماجرا خاطره خوشی ندارند.

*** سر سوزنی از کسی مکدر نیستم
معاون سابق رییس جمهوری در امور اجتماعی گفت: به صراحت می گویم از این که استیضاح شدم از نگاه خود سر سوزنی ناراحت نیستم ، چون من هیچ دلبستگی و منفعتی در سمت وزارتخانه نداشتم و جز خدمت به مردم هیچ انگیزه ای در پذیرش مسوولیت این وزارت خانه نداشتم، بنابراین دلیلی نداشت که از کنار رفتن خود ناراحت شوم به خصوص این که بار مسوولیت از روی دوش من برداشته شد.
وی تصریح کرد:واقعیت این است که در مجموع این قبیل اقدامات را به مصلحت مردم و نفع کشور نمی دانم.
شیخ الاسلامی ابراز امیدواری کرد که در کنار این تجربیات همه یاد بگیریم که سعه صدرمان را ارتقاء دهیم و بتوانیم با همکاری و با مشارکت جمعی مشکلات اساسی کشور را حل کرده و امورات مردم را جلو ببریم.

***سزاوار نیست به خاطر...
شیخ الاسلامی در پاسخ به سووال دیگر خبرنگار ایرنا مبنی بر این که آیا دلایل استیضاح آن قدر قانع کننده بود که این اقدام را انجام دهند؟ گفت:پاسخم منفی است.
وی افزود: متاسفانه پس از ادغام این وزارتخانه حدود یکسال به دلایل غیر منطقی آماج هجمه ها قرار گرفت و طبیعتا این موضوع در وزارتخانه اثر سوئی بر جای گذاشت.
شیخ الاسلامی توضیح داد: این وزارتخانه سازمان هایی نظیر بهزیستی، فنی حرفه ای،سازمان بیمه و سلامت، تعاون،تامین اجتماعی، حوزه های مربوط به کار و کارگری، صندوق بازنشستگی، بانک ها و سایر موارد را در خود دارد و قبل از تولد تا سال ها پس از مرگ با این وزارتخانه سر و کار دارند، طبیعتا هرگونه تزلزل و بی ثباتی در وضعیت مدیریتی این وزارتخانه می تواند این امورات را مخدوش کند.
وی اظهارداشت: فرمایشات مقام معظم له در مربوط نبودن موضوع استیضاح به من و در واقع ناروا بودن اصل استیضاح نقطه پایانی بر مباحث مربوط به آن و فصل الخطاب است که تکلیف همه دلسوزان و افراد بی نظر و منصف را روشن می کنند.

عبدالرضا شیخ الاسلامی' افزود: کسانی که سعی می کنند به نحوی از میزان مشارکت مردم در امر انتخابات کاسته شود، پایه های اقتدار نظام را نشانه رفته و به دنبال مخدوش کردن بنیان های قدرت، عظمت و عزت نظام هستند.
شیخ الاسلامی با بیان این که در راستای خلق حماسه سیاسی، هر اقدامی که موجب کاهش نقش مردم انجام شود مردود است، اظهارداشت: اداره کشور کاری جمعی است و افتخار می کنیم که نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است که با مشارکت مردم کارها را به پیش می برد.
وی ادامه داد: بنابر این حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان را هیچکس نفی نمی کند و از این منظر هر حرکتی که در جهت کاهش نقش مردم در مدیریت کشور صورت بگیرد مردود است.

***حذف رقیب به جای رقابت مخدوش کردن وجهه مردمی نظام
معاون رییس جمهوری در ادامه گفت: نهایت بی خردی است که افرادی با سلایق مختلف که مخالف ما هستند را از عرصه سیاسی کشور حذف کنیم تا حرف های خود را به کرسی بنشانیم .
شیخ الاسلامی با بیان این که باید برای همه سلایق به قدر سهم و حقوق قانونی شان حق قائل شویم ، اظهارداشت: آنهایی که به جای رقابت سالم تلاش می کنند تا رقبا را از صحنه اخراج کنند به وجهه مردمی نظام آسیب می زنند.
معاون سابق رییس جمهوری در امور اجتماعی خاطرنشان کرد: باید اجازه داد تا تمام سلایق مختلف وارد صحنه شوند و عموم مردم بتوانند انتخاب کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حماسه سیاسی شکل بگیرد.

*** گفتمان دولت همان گفتمان انقلاب اسلامی است
شیخ الاسلامی در ادامه درخصوص این که آیا گفتمان این دولت در آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر؟ به ایرنا گفت: گفتمان دولت که همان گفتمان انقلاب اسلامی، امام (ره)، رهبری، شهدا و صاحبان اصلی این نظام که مورد قبول عموم مردم نیز هست، انشالله ادامه می یابد.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب نیز این گفتمان را بارها تائید کرده و بر آن صحه گذاشته اند، اظهارداشت: امیدواریم این گفتمان ادامه یابد چرا که مردم کشورمان به ارزش های انقلاب پایبند هستند و این گفتمان در دولت احمدی نژاد وارد شد و عینیت یافت هرچند که ممکن است ضعف هایی هم داشته باشد که برطرف خواهد شد.

***به گفتمان احمدی نژاد پایبندم
این داوطلب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از معیارهای اصلی خود برای شرکت در انتخابات به ایرنا، گفت: حضور من به درخواست دوستان و دلسوزان نظام انجام شده است و آنها عنوان کردند که با توجه به تجاربی که دارم می توانم موثر واقع شوم.
شیخ الاسلامی ادامه داد: اگر فردی مانند من قرار باشد در شورای اسلامی شهر تهران وارد شود و منشا اثر باشد به گفتمان عدالت و تفکر احمدی نژاد پایبند است و تلاش می کند این گفتمان را در مدیریت شهری نهادینه کند چرا که مردم کشورمان خاطره خوبی از دوران شهرداری احمدی نژاد به یاد دارند که به کام همه مردم خوش آمد.
وی یادآور شد: حضور احمدی نژاد در شهرداری منجر شد تا اعتماد از دست رفته مردم نسبت به شهرداری احیا شود و ارائه خدمات گسترده، بی نظیر و سالم سازی نظام اداری شهرداری باعث شد، مردم وی را به عنوان رییس جمهوری برگزینند و این تفکر در دولت نیز استوار یابد.
شیخ الاسلامی تاکید کرد: در مدیریت شهری نیز باید این نگاه را حاکم بدانیم و در شهر تهران که ام القرای جهان اسلام است باید این تفکر حاکم شود همراهی و همسویی مدیریت شهری با حرکت ولایی، مکتبی، خدوم و انقلابی یک ضرورت است.
وی اظهارداشت: حاصل همدلی بین دولت و شهرداری نیز خیلی شیرین تر و گواراتر برای مردم، رهبری و نظام خواهد بود.

***هر گونه برخورد رییس جمهوری را منتفی می دانم
معاون سابق رییس جمهوری در خصوص این که به دنبال انصراف برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، برخی دلیل این اقدام را برخورد رییس جمهوری تعبیر کرده اند، گفت: قطعا هرگونه برخوردی از سوی احمدی نژاد با افرادی که از همکاران دولت پس از نام نویسی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری انصراف داده اند، منتفی است.

*** مشایی تنها گزینه احمدی نژاد
شیخ الاسلامی با بیان این که گزینه مورد نظر احمدی نژاد، مشایی است، گفت: احمدی نژاد به طور یقین تایید نمی کند که افراد متعددی به نام وی وارد عرصه انتخابات شوند و اعتبار و پشتوانه اجرایی، فکری و اعتقادی رییس جمهوری را ضمیمه خودشان کنند، بنابراین وی به عنوان شخص احمدی نژاد، مشایی را به عنوان گزینه مطلوب ریاست جمهوری معرفی کرده است.

*** مگر نمی گویند احمدی نژاد محبوبیت ندارد ؟!
وی درباره اظهار نظر برخی ها مبنی براین که حضور احمدی نژاد به عنوان یک شخصیت حقیقی به همراه مشایی در ستاد انتخابات غیرقانونی بوده، توضیح داد: حقوقدانان این اظهار نظرهای غیر مستدل علیه حضور احمدی نژاد را به هیچ وجه تایید نمی کنند.
شیخ الاسلامی افزود: ممنوعیت فعالیت انتخاباتی توسط مقامات و مسوولان کشوری طبق قانون کاملا مشخص شده که ناظر به مسوولان اجرایی انتخابات است در حالی که رییس جمهوری مسوول اجرای انتخابات نیست.
وی ادامه داد: اگر این طور باشد، وقتی رییس جمهوری برای شرکت در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند، قاعدتا از خود حمایت می کند؟ و با این وصف خلاف قانون است!، روشن است که چنین چیزی امکان ندارد.
شیخ الاسلامی با بیان این که امروز اکثر رجال سیاسی همانند گذشته به شیوه های مختلف از افراد گوناگون حمایت می کنند، گفت: بعضی از مسوولین حکومتی با برخی نامزدهای انتخاباتی همراهی داشتند، چطور است که حضور هیچ کدام از این افراد مورد بحث نبوده؟ اما فقط حضور احمدی نژاد محل مناقشه شد؟
شیخ الاسلامی اضافه کرد: مگر مخالفان نمی گویند احمدی نژاد محبوبیت ندارد؟ و عملکرد خوبی نداشته است ؟پس بگذارید این فرد از کاندیدای خود حمایت کند و مردم وی را بشناسند و به او رای ندهند، این که ناراحتی ندارد!

***دریافت نشان خدمت از افتخارات است
شیخ الاسلامی نخستین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۲۰ سال سابقه خدمت دولتی هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است.
وی دانشجوی رتبه اول در دوره کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجوی نمونه کشوری است که مسوولیت های معاونت عمرانی استان هرمزگان، استاندار هرمزگان ، مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران، عضو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت ایران، فعالیت در مناطق محروم و مشاور و رییس دفتر رییس جمهوری، دستیار ویژه رییس جمهوری در سازماندهی منابع انسانی، وزیر کار و امور اجتماعی و سایر موارد را در کارنامه خود دارد.
شیخ الاسلامی دریافت نشان درجه یک خدمت از سوی رییس جمهوری را برای خود مایه مباهات و افتخار می دان
  • تبیین

اصولگرایان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی