تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

انقلاب اسلامی آمد تا منطق و مکتب امام زمان (عج) را بشناساند و تأکید کند که تنها راه پیش‌روی بشریت همان راه سبز علوی و مهدوی است که تا انتها می‌رود.

شبکه ایران / به گزارش خبرگزاری نمنا، مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد در دیدار شماری از نخبگان استان‌های مختلف کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از قرن‌ها عزلت، فراموشی، عقب نشینی و اختفا با اندیشه ی مردی الهی یعنی امام راحل، توده‌های مردم را در بر گرفت اظهار داشت: امام راحل با افکار و اندیشه‌های الهی خود، زنگار غفلت را از قلب‌ها و مغزها زدود و مردم به خاطر آوردند که چه ماموریت بزرگی به عهده دارند.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه بدون مدیریت الهی جامعه به درجات مورد نظر نخواهد رسید و حرکت در برپایی آن مأموریت بلند ملت ایران است، تصریح کرد: با مدیریت الهی است که جامعه می‌تواند به درجات بالای کمال دست پیدا کند.

مهندس مشایی افزود: ما وظیفه داریم در ادامه خط انبیاء الهی پیامبر اکرم (ص) و ائمه طاهرین(ع)، مقدمات مدیریت الهی را فراهم کرده، بسترها را مهیا و مسیر را هموار کنیم تا راه برای آمدن امام عصر (عج) باز شود.
رییس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد با تاکید براینکه ماموریت انقلاب و جمهوری اسلامی جز کمک به استقرار مدیریت الهی نیست، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آمد تا منطق و مکتب امام زمان (عج) را بشناساند و تأکید کند که تنها راه پیش‌روی بشریت همان راه سبز علوی و مهدوی است که تا انتها می‌رود.

مهندس مشایی ادامه داد: امروز دنیا منتظر است ببیند کار انقلاب اسلامی به کجا می‌رسد؟ چه راهی را انتخاب می‌کند؟ آیا نظام سلطه جهانی را به رسمیت می‌شناسد یا خیر؟ اگر نمی‌شناسد آیا چیزی دارد که به جای آن عرضه کند؟

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه به رسمیت شناختن نظام سلطه عین کفر و خیانت به این مکتب است، افزود: هیچ چیز بدتر از درخدمت شیطان بودن نیست .
رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد خاطرنشان کرد: همانطوری که امام راحل فرمودند هر جا ظلم است، مبارزه هم هست و هر جا مبارزه است ما هم هستیم ؛ تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد و بعد از ظهور امام عصر(عج) نیز، اصل نهضت برقرار می‌شود.

مهندس مشایی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای اصلاح نظام حاکم بر جهان برنامه و راهکار دارد، اظهار داشت: مگر می‌شود کسانی که قرار است پرچم امام زمان (عج) را در دست بگیرند برنامه نداشته و نسبت به آینده تحلیل نداشته باشند؟ و قدرت تحلیل برنامه‌های شرقی – غربی عالم را نداشته باشند؟

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد تصریح کرد: انقلاب اسلامی مکتبی است که نه فقط در سرزمین‌های اسلامی، بلکه در جای جای جهان قابلیت ارائه و عرضه دارد.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نظامی را به دنیا معرفی می‌کند که مشخصه بارز آن محبت، عشق و فداکاری است و هر کسی بخواهد با این نظام همراه شود باید به عشق مردم به پرواز در آید.
مهندس رحیم مشایی نظام جمهوری اسلامی نظامی است که مردم به آن عاشقانه نگاه می‌کنند و فرهنگ عشق را تبلیغ می‌کند.

مشاور رئیس جمهور برتری انسان بر انسان را یک منطق بسیار خطرناک برشمرد که از سوی شیطان در طول تاریخ استفاده شده است و خاطرنشان کرد: شیطان با این طرح، انسان را به دست انسان در صحنه خوار، ذلیل ، خفیف و سرانجام حذف کرد.

مهندس مشایی ادامه داد: خداوند در مورد فرعون می‌فرماید : فرعون اول قومش را خفیف، ذلیل و کم قیمت کرد؛ یعنی آنها خفت را پذیرفتند و بعد فرعون بر آنها حاکم شد و سپس انسان‌های ضعیف از فرعون تبعیت کردند. مگر انسان آزاده می‌شود از فرعون تبعیت کند؟

مهندس مشایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از من بارها پرسیده اند نظرت راجع به ولایت فقیه چیست؟ اظهار داشت: ما امام راحل را با ولایت فقیه باور کردیم و تا آخر پای آن می‌ایستیم.

مهندس رحیم مشایی با بیان اینکه ما برای رقابت انتخاباتی نیامده ایم و هیچ کسی رقیب ما نیست ، تصریح کرد: ما ایجابی و اثباتی وارد انتخابات می‌شویم و می‌خواهیم اندیشه‌های بلند انقلاب و دین حقیقی اسلام را به جهان عرضه کنیم.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد با بیان اینکه ما به دنبال عرضه اندیشه امروز ملت ایران به دنیا هستیم، اظهار داشت: حرف و عمل ما امروز ثبت می‌شود و فردا دنیا از ما پاسخ خواهد خواست؛ پس ما باید بهترین، زیبا ترین و عالی ترین نام و عنوان را برای این مکتب داشته باشیم.

مهندس مشایی تصریح کرد: خیلی فکر کردم که چه طور می‌توانیم امام زمان (عج) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از اینکه آشناتر شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آنها به القاب مختلف معرفی می‌کنند ، بهار انسان است. بهار انسانها !

مشاور رئیس جمهور افزود: ما خیلی خرسند و خوشحال هستیم که هر چه از بهار گفتیم، انتخاباتی نبود، بلکه برای امام زمان(عج) است.

مهندس مشایی با اعلام اینکه دکتر احمدی نژاد چند سالی است در سخنرانی‌هایش ربیع‌الانام را مطرح می‌کند، تصریح کرد: بهار ما فقط برای سرزمین پاکِ رویاییِ با عزت نیست، بلکه برای همه ی سرزمین‌های عالم است.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد در خاتمه با بیان اینکه در انتخابات نیز به این فکر نمی‌کنیم که ما را رد می‌کنند یا نه، اظهار داشت: ما بر اساس یک تکلیف آمده‌ایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد، بلکه هر لحظه اش نسبت به هر لحظه قبل، آغازی جدید است.

  • تبیین

مهندس مشایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی