تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

تبیین تفکر و راهبردهای انقلاب اسلامی

تبیین"انقلاب اسلامی"

هوالحکیم
اهمیت تبیین
من این را به شما جوانانى که احساس مسئولیت میکنید، توى پرانتز عرض میکنم که تبیین خیلى اهمیت دارد. در مبارزات اسلامى، در همه حال تبیین - بیان واقعیت و رساندن واقعیت؛ تبلیغ، بلاغ - خیلى اهمیت دارد و این را نباید از دست داد...
بله، روش اسلامى همین است. روش اسلامى تبیین است و همین تبیین‌ها موجب شد که انقلاب اسلامى بر بسیارى از این پیش‌زمینه‌هاى تاریخى و تربیتهاى غلط فائق بیاید و فائق آمد.
"امام خامنه ای"۸۷/۲/۱۴

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

آخرین نظرات
  • ۹ بهمن ۹۳، ۱۶:۲۱ - سید علی روح الامین
    عالی بود

تکذیبیه دفتر رییس جمهور در خصوص نقل قول انتساب داده شده به مهندس مشایی

مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با تکذیب نقل قول انتساب داده شده به مهندس رحیم مشایی، رسانه ها را به خودداری از تفسیر به رای و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار اخبار توصیه کرد

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور با تکذیب نقل قول انتساب داده شده به مهندس رحیم مشایی، رسانه ها را به خودداری از تفسیر به رای و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار اخبار توصیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن تکذیبیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

رسانه های ضد انقلاب و بیگانه نقل قول های تحریف شده و تفسیر به رای خود را در خصوص پایان اسلام گرایی به مهندس رحیم مشایی انتساب داده اند و با کمال تاسف، برخی سایت های خبری داخلی نیز همسو با آنان به آن دامن زده اند که این مطالب عاری از حقیقت بوده و چیزی جز پیشبرد مطامع خاص سیاسی و گروهی نمی توان بر آن متصور بود .

تاکید مهندس رحیم مشایی همانگونه که از ابتدا صراحتا اعلام کرده ، اینست که بدلیل تبلیغات سوءغربی ها علیه اسلام و بزرگ نمایی برخی از گروه های خشونت طلب اسلامی مشهور دنیا ،تبلیغ با عنوان اسلامی به تنهایی کافی نیست بلکه باید بر اسلام با ویژگی های مکتب اهل بیت (ع) که مردم ایران به آن معرفت و محبت دارند ،تاکید شود و البته تاکید بر ایران نیز در این زمینه موضوعی به موازات اسلام نیست بلکه منطبق با اسلام و برای تبیین حقیقت اسلام است آنچنانکه امام راحل از آن به اسلام ناب محمدی تعبیر کرده اند.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور ضمن تکذیب مطالب انتساب داده شده به مهندس رحیم مشایی در این زمینه ، انتظار دارد حداقل رسانه های داخلی به اخلاق اسلامی و رسالت اصلی خود مبنی بر صداقت و درستی در انتشار اخبار متعهد بوده و از تفسیر به رای و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار اخبار خودداری کنند.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور

  • تبیین

جناب مهندس مشایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی